برنامه 12 هفته ای ? سخنرانی کوتاه برایان موران نویسندۀ کتاب سال 12هفته‌ای 3

سال 12 هفته ای

برنامه 12 هفته ای ? سخنرانی کوتاه برایان موران نویسندۀ کتاب سال 12هفته‌ای : کارهایی که همه در 12 ماه سال انجام می‌‌دهند، شما در 12 هفته انجام دهید!

قسمت 3 از 3

یک برنامه هفتگی خوب دارم چون می دونم که اگر کارها رو به انجام برسونم هفته خوبی رو پشت سر گذاشتم، بقیه رو فراموش کردم حتی اگر کارهای زیادی رو یادداشت کرده باشم و به انجامشون نرسیده باشم، یک هفته کامل رو از دست میدم این نوع ذهنیت خیلی تفاوت داره اما کسب و کارها دچار سستی میشن.

وقتی این هفته کاری رو به اجرا نذاشته باشید آینده به خطر می افته، منظورم رو درک می کنید، منطقی نیست؟ بسیار خب، پیش بینی پذیری بالاتر تمرکز بالاتر که برای پیاده سازی برنامه ساختاربندی شده باشند.

وقتی کنترل فرایند انجام بدیم، یک برنامه هفتگی داریم که در واقع همون برنامه دوازده هفته ای میشه این فعالیت های روزانه و هفتگی رو برای نمای کوتاه مدت پیاده سازی میکنه.

سپس نکته دوم اینکه آیا می دونستید میزان موفقیت هفت برابر میشه اگر زیر حمایت گروه همتایان قرار داشته باشد یک مطالعه جالب برروی بیماران قبل انجام شده که در واقع جراحی قلب انجام داده اند و دوران بهبودی به شدت سریع بوده، نشریه فست کامپنی چند سال پیش مقاله ای نوشت با این عنوان که تغییر کن یا بمیر.

برنامه

اگر این مقاله رو ندیدید حتما در گوگل جستجو کنید اما در هر حال مطالعه برروی بیمارانی انجام شد که جراحی بایپس قلب رو پشت سر گذاشته بودند و این نوع عمل جراحی بیش از حد پرهزینه است دوره بهبودی طولانی میشود و دردناک است برای اغلب افراد، بیماری قلبی با سبک زندگی قابل مهار است.

بنابراین دانشمندان برروی این بیماران شروع به تحقیق کردند آنها فهمیدند که وقتی بیماران از زبان پزشک می شنیدند که اگر سبک زندگی خود را تغییر ندهند دو یا سه دیگر در قید حیات نخواهند بود.

همین به انگیزه فوقا العاده ای تبدیل شد تا این بیماران تغییر کنند، شما هم موافقت می کردید درسته؟

اگر اقدام متفاوتی انجام ندهید به فنا میرید قسمت غم‌انگیزش اینه که وقتی بیماران یک سال بعد برگشتند و مورد سنجش قرار گرفتند 90 درصد از آنها به عادت های قدیمی سبک زندگی خود برگشته بودند.

قضیه مرگ و زندگی بود حالا در حوزه کسب و کار چقدر سخته که رعایت کنید پژوهشگران دریافتند که به مراتب کمتر حیاتی خواهد بود خبر خوش اینه که خب من نمیخوام ناامیدتون کنم.

12 هفته ای

خبر خوش اینه که وقتی اون بیماران رو درگیر حمایت خالص کردند یعنی با یک یا دو نفر دیگر به مدت چند دقیقه هفته ای یکبار همراه کردند نرخ موفقیت در بهبودی تقریباً 80 درصد شد.

و ما همین نتایج رو در کسب و کار هم مشاهده می کنیم اگر مایل باشید با یکی دو تا از همترازان تجاری خود ملاقات کنید با اونا روراست و واقعی جلوه کنید عملکرد بهتری خواهید داشت.

بنابراین برنامه هفتگی و حمایت همتایان دو نکته بسیار ساده هستند خیلی خوب به اینها میگن کنترل فرایند پس کنترل فرایند بر برنامه ریزی دورنما رو گفتم.

چهارمین اصل اینه که اندازه گیری و امتیازدهی باعث میشه نقطه اتکایی برای وضعیت واقعی موجود پیدا کنیم اینطوری وارد جهان فیزیکی میشیم در مورد اقدام هایی که صورت میدیم از دیگران بازخورد می گیریم و همان اثرگذاری رو می بینیم که انتظار داشتیم – و در عین حال بسیاری از مردم تمایل دارند – از اندازه گیری فرار کنند.

تاتی‌تاتی بر لبه دوزبانگی - بریده متن از کتاب در زمینه آموزش زبان به کودک - 1 دقیقه
رازهای حرفه‌ ای کسب‌ و کار - حرف‌های راسل برانسون نویسنده کتاب - 2 دقیقه
والدین آرامش‌ بخش برادر و خواهر خوشحال - صحبت‌های لورا مارکام نویسنده کتاب  1 دقیقه
عشق پول فرزند‌پروری - سخنرانی ماتیاس دوپکه نویسنده کتاب - 3 دقیقه
من جاش لینکنر هستم. این فرصت بزرگ را داشتم که چهار شرکت بزرگ تجهیزات فناوری را در طول بیست سال گذشته راه‌اندازی کنم.
شادی دانمارکی - چرا شادترین مردمان دنیا داستان‌هایی می‌نویسند که پایان خوشی ندارد؟
آشپزی آگاهانه و آشپزخانه آقای رونن نویسنده کتاب - 4 دقیقه
خیلی از شما شاید منو به عنوان یک فعال محیط زیست و گرمایش کره زمین بشناسید .پس شاید کمی
ذهن آگاهی در محل کار - سخنرانی مایکل چاسکالسون نویسنده کتاب