کتاب غریزه قدرت اراده نوشتۀ کلی مک‌گانیکال – 15 کتاب که فکر آدم را بازتر می‌کنند

کتاب غریزه قدرت اراده

کتاب غریزه قدرت اراده نوشتۀ کلی مک‌گانیکال – 15 کتاب که فکر آدم را بازتر می‌کنند

?

“وقتی ذهن انسان مشغول باشد، واکنش‌های غریزی هستند که انتخاب‌ها را هدایت می کنند، نه هدفهای بلندمدت و منافع شخصی.”

? سه‌شنبه‌های راوشید با 15 + 15 کتاب که فکر آدم را بازتر می‌کنند اما کنج برخی قفسه‌ها خاک می‌خورند، 15 تای اول ناداستان، 15 تای دوم داستان ?

11) کتاب غریزه قدرت اراده نوشتۀ کلی مک‌گانیکال

▶ جامعۀ امروزی با تمام عواملی که برای حواسپرتی انسان و تحریک ذهنش ایجاد می‌کند، هیچ کمکی نمی‌کند.

باباشیف استاد بازاریابی در دانشکده کسب‌وکار اسشتنفورد در پژوهش‌های اخیر خود نشان داده کسانی که حواسشان خیلی راحت پرت میشود به احتمال قوی‌تری در برابر وسوسه‌های محیط پیرامون تسلیم می‌شوند.
برای مثال، دانشجویانی که سعی می‌کنند شماره تلفنی را به یاد بیاورند و نمی‌توانند، به احتمال بیشتری میل دارند در فروشگاه زنجیره ای شکلات را بردارند و میوه را نادیده بگیرند.
خریداران حواسپرت در مقابل پیشنهادهای شگفت‌انگیز و تخفیف های درشت داخل فروشگاه آسیب‌‌پذیرتر هستند و احتمالش بیشتر است همراه با اقلامی به خانه برگردند که اصلاً در فهرست خریدشان نبوده است.
وقتی ذهن انسان مشغول باشد، واکنش‌های غریزی هستند که انتخاب‌ها را هدایت می کنند، نه هدفهای بلندمدت و منافع شخصی. ◀

⭐⭐⭐

دکتر کلی مک گونیگال، روانشناس سلامت، پس از سالها تماشای درگیری دانشجوهایش با انتخاب‌های زندگی و کار و تحصیل، متوجه شد بیشتر آنچه مردم درباره قدرت اراده به آن اعتقاد دارند در واقع جلوی موفقیت را می‌گیرد.

مک گونیگال با هدف به اشتراک‌گذاری آنچه جامعه علمی در مورد خویشتن‌داری میدانست، دوره ای به نام «علم قدرت اراده» برای تحصیلات تکمیلی دانشگاه استنفورد پایه‌گذاری کرد.

کتاب مک گونیگال، با بهره‌گیری از تازه‌ترین تحقیقات و تلفیق پیشرفته‌ترین اطلاعات حاصل از روانشناسی، اقتصاد، علوم اعصاب و پزشکی، دقیقاً توضیح میدهد که قدرت اراده چیست، چطور عمل میکند و چرا اهمیت دارد.

این کتاب در سال 1399 در انتشارات اشراقی به فارسی ترجمه شده است.

چرا باید تأمین محتوا برای بازاریابی کسب و کار را برونسپاری کرد؟
هزینه ترجمه زیرنویس فیلم چگونه محاسبه می‌شود؟