فردا انجامش بده : برش کتاب درباره مدیریت زمان

فردا انجامش بده : برش کتاب درباره مدیریت زمان

فردا انجامش بده : برش کتاب درباره مدیریت زمان

فردا انجامش بده : برش کتاب درباره مدیریت زمان

“برخلاف بسیاری از معلمان که معتقد به تفکر خلاقانه هستند، بهترین شیوه برای بروز خلاقیت تلاش داشتن بر تفکر بدون محدودیت نیست بلکه شناسایی دقیق محدودیت‌ها است.”

کتاب فردا انجامش بده نگاهی به اصل مانیانا و اسرار دیگر در مدیریت زمان نوشته‌ی مارک فورستر، شما را با رویکردهایی بسیار کاربردی برای مدیریت زمان در سطحی فردی آشنا‌ می‌کند که با تفکر رایج کنونی چندان شباهت ندارد.

قطعا کتاب فردا انجامش بده! به درد کسانی می‌خورد که به طور دائم برای تکمیل به‌ موقع وظایف و تکالیف خود مشکل دارند و همینطور کسانی که به دنبال سبکزندگی منضبط می‌گردند.

رویکرد نوآورانۀ مارک فورستر به مدیریت زمان در فردا انجامش بده آشکار می‌کند که الویت‌بندی وظایف هرگز برای برنامه‌ریزی کافی نیست. او به جای الویت‌بندی، فهرستی از ایده‌های تازه و جسورانه را پیشنهاد می‌دهد.

فردا انجامش بده همچنین شکل‌های بی‌نظیری از ارتباطات را بیان می‌کند که برای گفتگو و برنامه‌ریزی موثر طراحی شده‌اند. ماحصل نهایی این کار می‌تواند یک سبک زندگی کامل باشد که میزان کارایی فرد را بهبود می‌بخشد و همزمان از اضطراب و فشار کاری می‌کاهد.

مدیریت زمان

فورستر شیوۀ کاملاً جدیدی را برای مدیریت زمان اتخاذ کرده است. یکی از مهمترین نکته‌های آن بیانگر این است که وقتی نسبت به انجام کاری متعهد‌ می‌شویم، از آنجایی که ملزم به انجام هر کاری مرتبط با آن تعهد هستیم، اولویت‌بندی کارها جواب نمی‌دهد.

اکنون حتی از طریق معرفی برخی ایده‌های جدید بنیادی، از جمله فهرست‌های بسته، اصل مانیانا (به معنای فردا صبح) و فهرست کارهای آینده ، از روش‌های رسیدن به تمام کارها، موثر‌تر و کامل‌تر شده است.

او در کمک به مردم برای استفاده از روش‌های جدید ارتباط موثر موفق است به طوری که آن‌ها تبدیل به افراد زورگو نشدند. خلاصه این که فردا انجامش بده سیستم کاملی است که تقریباً تمام افراد را قادر‌ می‌سازد در یک روز کاری تمام کارهای روزانه را انجام دهند.

کتاب جدید در زمینه روانشناسی موفقیت و خودیاری
توجه نیرومندترین ابزار انسان برای اجرای هر وظیفه‌ای به شمار می‌رود. دایرۀ توجه ما هرگز به اندازه امروز محدود و پرازدحام نبوده است
"با اجرای تمرین‌های ویژه و ماندن در محیط‌های غنی و تجربه‌های گوناگون می‌توان ب
آموزه‌ های آواگونه برای والدین - بریده متن از کتاب در زمینه رواشناسی خانواده - 1 دقیقه
رژیم غذایی 20/20 - بریده متن از کتاب در زمینه سلامت و تغذیه - 1 دقیقه
راه و رسم عشق‌ ورزی - بریده متن از کتاب در زمینه روانشناسی و خودسازی
بی‌‌‌حدومرز - صحبت‌های جیم کوئیک نویسنده کتاب - 1 دقیقه
خوردن برای زیبا ماندن - حرف‌های دیوید وولف نویسنده کتاب - 3 دقیقه