مفعول – رعایت معرفگی در نگذاشتن علامت «را» در محتوای کتابچه‌های تبلیغاتی

رعایت معرفگی مفعول در نگذاشتن علامت «را» در محتوای کتابچه‌های تبلیغاتی یک بانک؟!

مفعول و معرفگی

بعد از این همه ایرادگیری‌های شبانه‌روزی، نمیشه از این یکی بی‌تفاوت گذشت و چند لحظه‌ای قدردانی نکرد.

در کتاب «غلط ننویسیم» آمده که استفاده از حرف اضافه “را” یا نشانه مفعول پس از اسم نکره در اکثر مواقع ضرورتی ندارد.

1. با توجه به علاقه‌هایت، کانال‌های مختلفی را در اختیار داشته باشی.
2. می‌توانی ارتباط پویاتری را با کسب‌وکارها داشته باشی.

رعایت معرفگی در نگذاشتن علامت «را» در محتوای کتابچه‌های تبلیغاتی یک بانک؟!

بعید بود. باریکلا.

مطالب مرتبط:

راوشید (ترجمه، بومی‌سازی و نشر)

راوشید یک شبکه متشکل از اهالی فن ترجمه و نگارش و نشر کتاب است. ما در حقیقت مدیریت پروژه‌ های ترجمه و بومی‌سازی کتاب از زبانهای دیگر به فارسی را اجرا می‌کنیم و ناشر رسمی هستیم. آرمان ما کارآفرینی برای جامعه مترجمان و نویسندگان با رویکرد آموزش و گسترش فناوری‌های نوین در صنعت ترجمه و تولید محتوای کتاب کاغذی، الکترونیک و صوتی در ایران است؛ همچنین بهبود مستمر کیفیت محتوای کتاب‌ها در قالب پروژه‌های نظارت و ارزیابی گروهی و در نهایت قیمتگذاری منصفانه برروی محصولات.

پروانه نشر راوشید

 © ravshid.ir تمامی حقوق مادی و معنوی نزد نشر راوشید محفوظ است.
بازنشر محتوای این وبسایت با ذکر منبع بلامانع است.