آشپزی آگاهانه و آشپزخانه آقای رونن نویسنده کتاب – 4 دقیقه

آشپزی آگاهانه و آشپزخانه آقای رونن نویسنده کتاب - 4 دقیقه

آشپزی آگاهانه و آشپزخانه آقای رونن نویسنده کتاب

ویدیو به مدت 4 دقیقه

کتاب آشپزی آگاهانه – دستورتهیه غذاهای خوشمزه و بدون گوشت برای بهبود سبک تغذیه

?

اسکالوپینی نوعی برش باریک از مرغ پروتئینی یا هر نوع خوراکی پروتئین دیگر است. در این مورد، ما داریم از محصولی استفاده می کنیم که بهش میگن فیله های مرغ گاردین. این واژه ترکیبی از باغ و پروتئین بوده و این مواد رو از قبل بریدیم و شبیه اسکالوپینی در آشپزی آگاهانه آماده کردیم.

بنابراین الان نیازی نیست کار دیگری باهاشون انجام بدیم. من اینجا دوست دارم در حالت خشک کمی ورزشون بدم و سپس مقداری نمک و فلفل روشون بپاشم.

حالا اینها رو توی کمی آرد فرو میبرم تا سطحشون پوشانده بشه. بعدش همراه با مقداری حرارت و یه خرده نمک به کف ظرف سرخ میکنم.

آشپزی آگاهانه

اینطوری خوراکی در سبک آشپزی آگاهانه راحت تر می پزه و سطحش زبر نمی مونه. نکتۀ عالی در مورد گاردین اینه که می تونید درست مثل خوراکی های پروتئینی سنتی باهاش آشپزی کنید. شرکت داردین محصولاتش رو به شکل ها بسیار متنوعی عرضه میکنه.

از خوراکی های حاضری گرفته که فقط کافیه بهش حرارت بدید و مصرف کنید، تا خوراکی هایی که باید همراه سس مخصوصی داخل این ظرفها پخته بشوند.

در این سبک آشپزی آگاهانه داریم از ماهیتابۀ ساده فرانسوی استفاده می کنیم و به جای قارچ های چترسفید یا پورتوبلو دارم یه خرده آرد می ریزم که اینطوری سس ضخیم تر دربیاد.

در این مورد داریم از خوراکی بنام ساکه هم استفاده می کنیم. خودم تحت تاثیر یادگیری سبک های آشپزی آگاهانه فرانسوی و تجربه عملی در ژاپن و همینطور زندگی واقعی در لس آنجلس دارم این ترکیب ها رو میزنم. در شهری که من هستم این مواد خام در بسته بندی های خوبی عرضه میشن.

برای ادامه لطفاً تماشا کنید.

کتاب جدید در زمینه روانشناسی موفقیت و خودیاری
توجه نیرومندترین ابزار انسان برای اجرای هر وظیفه‌ای به شمار می‌رود. دایرۀ توجه ما هرگز به اندازه امروز محدود و پرازدحام نبوده است
"با اجرای تمرین‌های ویژه و ماندن در محیط‌های غنی و تجربه‌های گوناگون می‌توان ب
آموزه‌ های آواگونه برای والدین - بریده متن از کتاب در زمینه رواشناسی خانواده - 1 دقیقه
رژیم غذایی 20/20 - بریده متن از کتاب در زمینه سلامت و تغذیه - 1 دقیقه
راه و رسم عشق‌ ورزی - بریده متن از کتاب در زمینه روانشناسی و خودسازی
بی‌‌‌حدومرز - صحبت‌های جیم کوئیک نویسنده کتاب - 1 دقیقه
خوردن برای زیبا ماندن - حرف‌های دیوید وولف نویسنده کتاب - 3 دقیقه
تاتی‌تاتی بر لبه دوزبانگی - بریده متن از کتاب در زمینه آموزش زبان به کودک - 1 دقیقه